Lekkie czołgi X poziomu, nowa mechanika artylerii i ulepszony system dobierania drużyn nowości w aktualizacji 9.18 World of Tanks


W dniu dzisiejszym została udostępniona aktualizacja 9.18 do World of Tanks, która przynosi fundamentalne zmiany w grze. Twórcy postarali się zmierzyć z największymi wyzwaniami dotyczącymi rozgrywki. Efektem ich pracy jest m.in.: nowy system dobierania drużyn, znaczące zmiany w funkcjonowaniu artylerii, przemodelowane lekkich czołgów aż do poziomu X.

Usprawniony system dobierania drużyn bazuje teraz na łączeniu do gry takiej samej ilości pojazdów z najwyższej, średniej i najniższej półki. Ograniczono ilość artylerii na mecz do 3 i wydatnie zmniejszono szanse na powtórki tych samych map podczas sesji. To wszystko razem sprawia, że każdy gracz będzie pełnił jeszcze ważniejszą rolę w grze, drużyny będą lepiej zbalansowane, a każda bitwa będzie ciekawszym doświadczeniem.

9.18 to najistotniejsze zmiany od lat, zarówno pod względem mierzenia się z ilością kluczowych wyzwań, jak i samych zmian wprowadzanych jednocześnie do gry mówi Thaine Lyman, dyrektor produkcji w World of Tanks. To było olbrzymie wyzwanie dla zespołu. Dziękujemy graczom, którzy poprzez serwer testowy piaskownica ulepszają z nami grę. Będziemy kontynuować dopieszczanie przedstawionych elementów, jak również nieustannie pracować nad nowymi rozwiązaniami, które podnoszą jakość World of Tanks.

Zaimplementowana właśnie mechanika ogłuszania za pomocą artylerii przekształca ten typ czołgów w bardzo istotne wsparcie dla drużyny. Ogłuszenie wpływa na wiele czynników jak na przykład przeładowanie. Zamiast zadawać pojedynczo duże obrażenia samemu, artyleria musi współpracować z resztą drużyny, wspierając ją z dystansu.

Wreszcie lekkie czołgi występują aż do poziomu X z ustalonym losowaniem do drużyn ±2 względem ich poziomu. Pięć nacji (USA< Niemcy, Francja, Związek radziecki, Chiny) dostały nowe lekkie czołgi poziomu X, a reszta przeszła serię usprawnień, aby pasowały do nowych losowań. Doskonała prędkość, przyzwoita siła ognia, niezrównane wykrywanie wroga – teraz lekkie czołgi mają większy wpływ na bitwy.

Ulepszony system losujący zmniejsza liczbę powtórzeń map za pomocą nowej logiki. Analizuje on mapy, na których gracze z dwóch stworzonych właśnie drużyn grali w ostatnich 10 bitwach. Następnie umieszcza ich na mapie, której żaden z nich nie widział w ostatnich kilku sesjach.

Znajdujące się w portalu artykuły nie zawsze prezentują opinie zgodne ze stanowiskiem całej redakcji. Zachęcamy do dyskusji nad treścią przeczytanych artykułów, by to zrobić wystarczy podać swój nick. O naszych artykułach możesz także porozmawiać na naszym forum. Na profilu "historia.org.pl" na Facebooku na bieżąco informujemy o nowych artykułach. Możesz także napisać własny artykuł i wysłać go na adres naszej redakcji.

Zostaw własny komentarz