Okładki książek na jeansach


W Brazylii wiedzą jak reklamować książki i czytelnictwo. Największa brazylijska sieć księgarń Saraiva przyjęła nową, niekonwencjonalną metodę marketingową. Okładki klasycznych dzieł literatury wyszyto na tylnych kieszeniach spodni jeansowych.

Na kieszeniach pojawiło się pięć słynnych książek: „Wojna i pokój„ Tołstoja, „Mały Książę„ de Saint-Exupéry’ego, „20 tysięcy mil podmorskiej żeglugi„ Verne’a, ”Przemiana” Kafki i ”Wyspa skarbów” Stevensona. Każdą z okładek wyhaftowano na kawałku jeansu, następnie materiał dostosowano do wymiarów kieszeni i naszyto na drugim, większym kawałku tkaniny. Takie spodnie trafiły później do salonów książkowych Saraivy - natychmiast wzbudziły zainteresowanie klientów. Cała akcja ma przypomnieć czytelnikom o klasycznej literaturze i wygodnych, kieszonkowych wydaniach.

Te artykuły również mogą Cię zainteresować:
Znajdujące się w portalu artykuły nie zawsze prezentują opinie zgodne ze stanowiskiem całej redakcji. Zachęcamy do dyskusji nad treścią przeczytanych artykułów, by to zrobić wystarczy podać swój nick i wysłać komentarz. O naszych artykułach możesz także porozmawiać na naszym forum. Możesz także napisać własny artykuł i wysłać go na adres naszej redakcji.

Zostaw własny komentarz