Nowoczesny system do sprzedaży biletów i rezerwacji wejściówek - co warto wiedzieć na jego temat?


Stacjonarna sprzedaż biletów na koncerty, wydarzenia kulturalne czy sportowe jest coraz rzadsza. W końcu w obecnych czasach szuka się rozwiązań, które zapewniają wygodę i dotarcie do jak największej liczby odbiorców i klientów. Doskonale może sprawdzić się nowoczesny system sprzedaży biletów i rezerwacji Going.

Czym jest system biletowy Going?

Front view of group of young friends with smartphone at summer festival, taking selfie.

Going to nowoczesne rozwiązanie i wiodąca aplikacja nie tylko do poznawania wydarzeń kulturalnych. Dzięki niej można sprzedawać bilety na różnego typu wydarzenia. Daje ona możliwość dotarcia B2C. To naprawdę dobry wybór dla przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż biletów. Warto zauważyć, że obecnie potencjalni nabywcy nie mają czasu, by stacjonarnie kupować bilety w punktach i rzeczywiście szukają dla siebie wygodniejszych rozwiązań, a więc zakupu w sieci. Dzięki systemowi sprzedaży biletów online Going można sprzedać zdecydowanie więcej biletów. Dostępne są one nie tylko w aplikacji, ale też na stronie www, a ponadto na empik.bilety.pl i w salonach Empik.

Dlaczego warto zdecydować się na system do sprzedaży biletów?

System do sprzedaży biletów Going to efektywne rozwiązanie dla osób, które chcą zwiększyć sprzedaż. Warto zwrócić uwagę na intuicyjny system. Jednocześnie dzięki personalizowaniu można dotrzeć do potencjalnych i nowych klientów. Wydarzenie może być prezentowane w salonie Empik. Dodatkowo można wykorzystać system Business inteligence. Pozwala on na analizę danych sprzedażowych. Samodzielnie na platformę do sprzedaży biletów można dodać wydarzenie i to zarówno płatne, jak i darmowe. Dla jego spopularyzowania można wykorzystać wielokanałową komunikację.

Jak dodać swoje wydarzenie w systemie sprzedaży biletów online?

Dodanie wydarzenia w Going nie jest w żadnym wypadku trudne, czasochłonne, czy też skomplikowane. Należy tylko założyć konto w panelu partnerskim. Rejestracja jest szybka. Trzeba podać adres e-mail oraz hasło. W kolejnym etapie trzeba uzupełnić dane firmy, a potem można już przygotować wydarzenie, które zostanie opublikowane. Zwróćcie tutaj uwagę na prosty i intuicyjny panel, który posiada dodatkowy szereg funkcji dla jeszcze większej wygody użytkowania. Po założeniu konta jego pełna weryfikacja następuje w ciągu 48 godzin roboczych. Potem można już przejść do sprzedaży biletów online i osiągać wyższe zyski. Warto skorzystać z takiego sprawdzonego rozwiązania.

Artykuł sponsorowany powstał we współpracy z goingapp.pl

Te artykuły również mogą Cię zainteresować:
Znajdujące się w portalu artykuły nie zawsze prezentują opinie zgodne ze stanowiskiem całej redakcji. Zachęcamy do dyskusji nad treścią przeczytanych artykułów, by to zrobić wystarczy podać swój nick i wysłać komentarz. O naszych artykułach możesz także porozmawiać na naszym forum. Możesz także napisać własny artykuł i wysłać go na adres naszej redakcji.

Zostaw własny komentarz