World of Tanks 9.14. Nowa fizyka i odmienione dźwięki |
Zapowiada aktualizacja 9.14 jest już dostępna dla graczy World of Tanks na komputerach osobistych. To rozszerzenie przynosi ze sobą znaczącą poprawę fizyki gry oraz dźwięku, 24 modele HD czołgów oraz nową mapę dla trybu rozwałka - Ravaged Capital.
Nowy silnik dźwiękowy, Audiokinetic Wwise, przenosi generowanie efektów na oddzielny rdzeń procesora. Zwiększa to ogólną wydajność gry na obecnych konfiguracjach oraz rozszerza scenę dźwiękową World of Tanks. Od tej aktualizacji można usłyszeć rozmaite odgłosy z od 10 do 30 różnych źródeł, co daje lepsze rozeznanie na polu walki. Efekty były nagrywane używając prawdziwych czołgów na poligonach wojskowych. Zmiany w fizyce przede wszystkim odnoszą się do czołgów, dzięki czemu można nimi kierować jeszcze bardziej realistycznie. Dowódcy nauczą się nowych manewrów związanych z gwałtownym skręcaniem i blokowaniem gąsienic. Lekkie czołgi są teraz bardziej zwinne, przez co można wykorzystać w pełni ich potencjał.
„Wydatne zmiany w fizyce i dźwięku były bardzo oczekiwane przez naszych fanów, mówi Sergey Laptenok, dyrektor wydawniczy World of Tanks. „Stały się one możliwe dzięki opiniom społeczności, a my dostarczyliśmy zmiany, które jeszcze bardziej przybliżają gracza do serca akcji.”
Dowódcy ucieszy fakt dodania kolejnych 24 modeli HD ich ulubionych maszyn. Warto zapoznać się też z nową mapą Paryża okresu II Wojny Światowej.
Zwiastun aktualizacji 9.14:
Zmiany w wersji 9.14:
Ulepszona fizyka ruchu pojazdów
- Wprowadzono nowy model serwera dla ruchu pojazdu, jak również dla kolizji pojazdów z różnymi powierzchniami, obiektami oraz innymi pojazdami.
- Dodano nowe rodzaje manewrów oraz zmiany w sposobie kontrolowania i zachowania pojazdu.
- Dodano nowe efekty wizualne dla ruchu pojazdu i trawestacji (uślizg, poślizg).
- Zmieniono sposób zachowania się pojazdów w trakcie taranowania lub kolizji z innymi pojazdami.
- Wprowadzono mechanikę przewracania pojazdów.
Ulepszony dźwięk
- Zmieniono dotychczasowy silnik dźwięku FMOD na Audiokinetic Wwise. Pozwala to na przetwarzanie dźwięku na osobnym rdzeniu, co poprawia jakoś gry na systemach wielordzeniowych praktycznie w każdej konfiguracji.
- Zmieniono dźwięki podstawowych podsystemów:
- Odgłosy strzałów z działa słyszane wewnątrz i na zewnątrz wieży; bieżący system kalibrów pozostał bez z mian.
- Odgłosy ładowania działa. Dźwięk jest związany z konkretnym kalibrem i zależy od rodzaju systemu ładowania: ręcznego lub automatycznego (zasobnikowe systemy ładowania).
- Odgłos trafienia penetrującego. Teraz gracze mogą zidentyfikować nie tylko kaliber penetrującego pocisku (lub rodzaj penetracji), ale również określić rozmiar uszkodzeń wywołanych w ich pojeździe wywołanych przez takie trafienie.
- Zmieniono odgłos pocisków smugowych.
- Zmieniono odgłosy towarzyszące zniszczeniu pojazdu.
- Kompletnie zmieniono odgłosy silników pojazdów.
- Kompletnie zmieniono odgłosy gąsienic, układu przeniesienia napędu oraz odgłosy interakcji z różnymi typami podłoża.
- Przeprojektowano i zmieniono specjalny odgłos towarzyszący krytycznemu trafieniu. Jest to powiadomienie dźwiękowe o zadaniu krytycznego uszkodzenia pojazdom przeciwnika.
- Wprowadzono dźwięk dla „żarówki” szóstego zmysłu.
- Wprowadzono powiadomienia dźwiękowe o zniszczonych modułach (urządzenie obserwacyjne, wieża, zbiorniki paliwa, radio, stojak na amunicję).
- Wprowadzono dźwięki dla podstawowych materiałów eksploatacyjnych (Apteczka pierwszej pomocy, Zestaw naprawczy, Gaśnica).
- Wprowadzono ustawienia dźwięków dla graczy z innymi systemami dźwięku i dla różnych pór dnia.
Zmiany ogólne
- Dodano listę misji celowych (Manewry bojowe) do zakładki Szkolenie rekrutów (dla graczy w pojazdach na poziomach IV-V).
- Zmniejszono ilość modułów dla pojazdów niskich poziomów (aby ułatwić proces badania).
- Ulepszono system filtrów i podpowiedzi do przechowywania i aktywowania Rezerw osobistych.
- Profil klanu: dodano wyszukiwanie klanów do zakładki Twierdza. Ulepszono grafikę gry.
- Ulepszono ustawienia wyświetlania dla ekranów ładowania.
- Teraz gracze mogą wybrać następujące ustawienia: Teraz gracze mogą wybrać ustawienia:
- stary styl ładowania – drużyny są widoczne w jednej tabeli
- ekran ładowania z minimapą
- ekran ładowania z podpowiedziami - Dodano białoruską, ukraińską i kazachską wersję językową.
- Dodano krótką nazwę pojazdu gracza wraz z ikoną typu pojazdu do listy drużyn (ekran TAB). Informacja o aktualnie wybranym przez gracza pojeździe jest wyświetlana w liście drużyn (ekran TAB), dopóki gracz nie odrodzi się w innym pojeździe. Gdy wszystkie pojazdy gracza zostają zniszczone w bitwie z ograniczoną ilością możliwych odrodzeń, wyświetlana jest informacja o ostatnim zniszczonym pojeździe.
- Dodano wyświetlanie na mapie następujących parametrów:
- aktualny zasięg widzenia pojazdu:
- maksymalny zasięg wykrywania
- zasięg rysowania pojazdów.
World of Tanks to pierwsza i jedyna drużynowa wieloosobowa sieciowa gra akcji poświęcona w pełni bitwom czołgów. Rzuć się w wir spektakularnych bitew pancernych z okresu II Wojny Światowej wraz z innymi stalowymi kowbojami z całego globu. Twój garaż może zawierać ponad 400 czołgów produkcji USA, Niemiec, Rosji, Francji, Wielkiej Brytanii, Japonii oraz Chin, odtworzonych z dbałością o szczegóły i zgodność historyczną. Oficjalna strona gry - worldoftanks.eu.
Te artykuły również mogą Cię zainteresować:
Znajdujące się w portalu artykuły nie zawsze prezentują opinie zgodne ze stanowiskiem całej redakcji. Zachęcamy do dyskusji nad treścią przeczytanych artykułów, by to zrobić wystarczy podać swój nick i wysłać komentarz. O naszych artykułach możesz także porozmawiać na naszym forum. Możesz także napisać własny artykuł i wysłać go na adres naszej redakcji.
Fizyka to niuans. Nie wpływa w sposób istotny w rozgrywkę. Natomiast dźwięk poezja!!!