Reklama


Historia.org.pl - to codziennie aktualizowany wiodący polski serwis o tematyce historycznej działający od 2004 roku. Oferuje swoim czytelnikom treści związane z historią, nauką, kulturą i sztuką. To jedno z największych i najbardziej wszechstronnych źródeł wiedzy o polskiej historii.

Portal istnieje od ponad 10 lat. By wykorzystać popularność portalu i wyjść naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych reklamodawców przygotowaliśmy szeroką ofertę reklamową, która pozwala na dotarcie z reklamą do szerokiego grona odbiorców.

W celu zasięgnięcia dodatkowych informacji prosimy o kontakt
z Działem Komunikacji Społecznej i Sprzedaży  „historia.org.pl”
reklama@historia.org.pl
Media o nas

Podstawowe formy reklamowe

Specyfikacja reklam

Rozszerzenia: .jpg, .gif, .png, .swf
Ciężar: preferowane do 150 kb.

Przy wyborze kampanii banerowej na portalu z usługami dodatkowymi w zależności od długości jej trwania i kwoty oferujemy w jej cenie:

Historia.org.pl pierwsza w wynikach Google po wpisaniu hasła „historia”
fot. z 10 października 2014 r. i 15 września 2012 r.

  • Reklamę  banerową na forum.historia.org.pl;
  • Informacje o książce (produkcie, wydarzeniu) na naszych serwisach społecznościowych;
  • Konkurs z książką (produktem, biletami na wydarzenie) do wygrania;
  • Wywiad z autorem książki (produktu, wydarzenia);
  • Reportaż ze spotkania promocyjnego książki (wydarzenia);
  • Informacja o książce (produkcie, wydarzeniu) w naszym newsletterze;
  • Newsletter dedykowany książce (produkcie, wydarzeniu);
  • Pełna opieka medialna nad książką (produktem, wydarzeniem);
  • Artykuł zainspirowany (poświęcony) książką (produktem, wydarzeniem) widoczny w polecanych artykułach na stronie głównej. Wysoki Google PageRank (6) portalu zapewnia świetne pozycjonowanie - artykuł mimo upływu czasu będzie generował kolejne wejścia;
  • Artykuł sponsorowany;
  • Opracowanie cyklu artykułów edukacyjnych;
  • Umieszczenie fragmentów książki.

Przy dużym zakresie usług dodatkowych jak i kampaniach trwających dłużej niż 6 miesięcy ceny ustalamy indywidualnie z każdym kontrahentem.

Wszystkie reklamy emitowane są na podstawie umowy oraz faktury VAT.

Wszystkie reklamy banerowe emitowane są bez rotacji i limitów na odsłony. Są widoczne na stronie głównej i wszystkich podstronach portalu. Istnieje możliwość promowania kilku książek (produktów, wydarzeń) w ramach jednej kampanii. Artykuły w ramach świadczeń reklamowych nie są usuwane po zakończeniu kampanii reklamowej (chyba, że kontrahent postanowi inaczej).

Reklama nad tekstem lub pod tekstem może być sprzedana na wszystkie artykułu w portalu lub na wybrane działy - wtedy jej cena będzie stosunkowo niższa.

*Wszystkie podane ceny są cenami netto. Do ceny należy doliczyć 23% zryczałtowanej stawki podatkowej.

Rabaty**

Kwota Rabat
Powyżej 2500 zł 5%
Powyżej 2950 zł 10%
Powyżej 3600 zł 15%
Powyżej 4500 zł 20%
Powyżej 6200 zł 25%
Powyżej 8000 zł 35%
Reklama w lipcu i sierpniu 15%

Przy dłuższej współpracy istnieje możliwość indywidualnego udzielania rabatów. Przy patronacie „historia.org.pl” nad książką (produktem, wydarzeniem) rabat ustalamy indywidualnie z partnerem (kumuluje się z pozostałymi zniżkami).

**Kwota liczona jest na podstawie sumy zleceń z ostatnich 12 miesięcy (brutto).

Charakterystyka czytelników portalu

  • 57,3% stanowią mężczyźni;
  • 72% jest w wieku 15-34 lata;
  • 91% loguje się z Polski;
  • najpopularniejsze lokalizacje to: Warszawa 25%, Kraków 9%, Poznań 6%, Wrocław 5%, Katowice 4%.

Do tej pory zaufali nam

  • Bellona
  • BroBud
  • Eurospedycja
  • Gutek Film
  • Instytut Wydawniczy Erica
  • Narodowy Bank Polski
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Oficyna Wydawnicza Finna
  • Polityka
  • Pyszne.pl
  • Surge Polonia
  • Vesper
  • Warbook
  • Wydawnictwo Libron
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Zysk i S-ka Wydawnictwo
  • Viasat Polsat History
  • Wydawnictwo BOSZ

Podstawowe zasady zleceń

Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklam w szczególności gdy są sprzeczne z prawem lub niezgodne z wizerunkiem portalu.

Płatność realizowana jest na podstawie umowy oraz faktury VAT podpisanej przed rozpoczęciem emisji reklamy.

Zleceniodawca jest obowiązany zapewnić, aby treść reklam była zgodna z prawem, a w szczególności nie naruszała praw osób trzecich chronionych prawem cywilnym lub autorskim. Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich wskutek emisji reklam.

Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do zmian w cenniku. Zmiany wchodzą w życie z momentem opublikowania ich na poniższej stronie.

Podane ceny reklam są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.